Top
Vraag & Antwoord
Veel gestelde vragen 

Moet ik mij registeren als ik ondergoed wil bestellen bij Ondergoedshoppen.nl?
Nee dat hoeft niet, maar kan wel! Als je voor het eerst ondergoed gaat bestellen, kun je je registeren zodat je een eigen account hebt. Bestel je opnieuw, dan kun je gemakkelijk met jouw inloggegevens inloggen (je naam- en adresgegevens hoef je dan niet telkens opnieuw in te voeren)

Je kunt er ook voor kiezen om te bestellen zonder account. In alle gevallen dien je je naam- en adresgegevens in te voeren. Dit is natuurlijk nodig voor ons om te weten waar wij de artikelen heen kunnen sturen.

Hoe kan ik mij registreren op de website van Ondergoedshoppen.nl?
Dit gaat heel eenvoudig tijdens het bestelproces. Je kiest de artikelen die je wilt bestellen en voegt deze toe aan de winkelwagen. Indien je daarna het bestelproces doorloopt kom je vanzelf in de gelegenheid om je naam- en adresgegevens in te voeren.

Op welke manieren kan ik betalen bij Ondergoedshoppen.nl?
Je kunt bij ons betalen op de volgende manieren: iDEAL, PayPal en Bank Overschrijving. (meer info)

Zijn de prijzen op Ondergoedshoppen.nl inclusief BTW?
Ja, alle getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Wanneer krijg ik mijn bestelling als ik heb betaald?
Indien de betaling bij ons binnen is, streven wij ernaar de artikelen dezelfde dag te verzenden. (wij verzenden alleen op werkdagen) (meer info)

Met welke vervoerder werkt Ondergoedshoppen.nl?
Wij verzenden alle bestellingen met PostNL.

Mag ik een artikel terugsturen? *
Ja, overeenkomstig de Wet verkopen op Afstand (artikel 7:5 BW), heb je het recht (een deel van) de geleverde artikelen binnen een periode van 14 werkdagen zonder opgave van reden te retourneren. (meer info)

Worden de kosten van retourzendingen vergoed?
Nee, helaas kunnen wij de kosten van retourzendingen niet vergoeden. Wil je de artikelen ruilen dan nemen wij de kosten voor het opnieuw opsturen van artikelen voor onze rekening. (meer info vind je op het retourformulier)

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag retour gestort?
Indien je retourzending op tijd en in goede staat bij ons binnen is, zullen wij het aankoopbedrag, inclusief de berekende verzendkosten, binnen 7 werkdagen terugstorten op je bankrekening.

Waar moeten de artikelen aan voldoen als ik ze wil terugsturen?
Het artikel dient verpakt te zijn in de originele verpakking, voorzien van eventuele documentatie en gepast te zijn onder hygiënische omstandigheden, dus met dragen van onderslip. Bovendien mogen de artikelen niet zijn gewassen.

Zijn er artikelen die niet retour gestuurd mogen worden?

Ja, namelijk:
Ondergoed of andere artikelen die gewassen zijn.
Ondergoed welke niet onder hygiënische omstandigheden zijn gepast.
Ondergoed wat met specifieke wensen door de klant besteld is.
Alle van Siliconen vervaardigde artikelen.

Naar welk adres kan ik het artikel retour sturen?
Je kunt de artikelen (op eigen kosten - zie info op retourformulier) terugsturen naar het volgende adres:

H&F Online Shopping
Hortensialaan 53
1777 XG  Hippolytushoef

* Voor uitgebreide informatie omtrent de procedure van retourzendingen verwijzen wij je graag naar onze Algemene Voorwaarden.




Staat jouw vraag hierboven niet weergegeven?
Neem gerust contact met ons op, wij beantwoorden graag jouw specifieke vraag.


@